måndag 19 juli 2010

Svar till kommentar!

Jag ska svara på en kommentar som jag fick av Lollo i ett av inläggen.

''Hej jag är ÄLSKAR Miley Cyrus och längtar jätte mycket efter den sista sesongen Hannah Montana forever! Jag undrar om du kanske kunde svara på min fråga genom bloggen? jag undrar nämnligen om du vet när filmerna kommer komma ut och om du kunde ha med en topp 10 lista på Mileys bästa låtar! Det skulle vara jätte roligt! ( : Hälsningar: Lollo. ''

Om du menar Miley Cyrus nya filmer, så kommer ''The Last Song'' ut på dvd den 15 augusti i USA. När den släpps i Sverige är ännu inte klart. Om du menar Hannah Montana dvd:erna har jag ingen aning, men håll utkik på olika internet butiker som www.cdon.com. Där dyker det upp nya filmer som släpps ungefär hela tiden med Hannah Montana.
Du hade en bra idé där! Kolla nästa inlägg! :D //Pavvo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar