fredag 15 oktober 2010

Födelsedagsvideo.

Jag tänkte att vi Miley fans i Sverige kunde göra en video till Miley på hennes födelsedag. Jag tänkte att alla svenska Miley fanbloggar kunde samarbeta (hoppas jag!), så tänker maila till dom som jag vet har en Miley blogg.

Hur ska jag göra för att vara med?
Skriv ett meddelande till mileycyrussweden@hotmail.com. Du kan skicka ett meddelande till Miley, eller så kan du göra något i tex Photoshop, Gimp eller Paint och skicka den till mig. Du kan också spela in en video, ladda upp den och skicka den till mig. Jag kommer att ta på mig ansvaret att klippa ihop videon och lägga upp den på Youtube och kanske vi kan samarbeta genom att få Miley att se den på något sätt.

Vem får vara med?
Alla Miley fans i Sverige, oavsett ålder, får vara med.

När du skickar någon hälsning, bild, video etc...
...tänk på att du måste prata engelska i videon. Du måste skriva meddelandet på engelska och om du ska ha text på bilden, tillexempel ''Happy Birthday'' så måste den vara engelska. Detta är på grund av att Miley inte kan prata svenska. Alla meddelanden som skickas med svensk text kommer jag översätta. Om du har pratat svenska i videon, måste jag tyvärr utelämna den eller be om att du pratar på engelska. Glöm inte att skriva ditt namn och din ålder! :)

Om du skickar en video..
Tänk på att inte ha för lång hälsning. Din video får vara max 30 sekunder, annars får inte alla plats i videon.

Om du skickar ett meddelande..
Tänk på att hålla meddelandet kort, så alla meddelanden får plats.

Alla bidrag måste vara skickade till mig minst 20 november. Jag måste hinna med klippningen i videon också. :)

Alla bidrag skickas till min mail, mileycyrussweden@hotmail.com. Om ni har några frågor, skriv ett mail till mig till samma mail-adress. Jag ska försöka svara på alla era frågor.
Om du känner ett stort Miley fan i Sverige, tala om detta för henne/honom. Vi vill få så många intresserade som möjligt!


11 kommentarer:

  1. Ska man skika ett brev till dig eller ska man söka upp dig på msn och skriva till dig asso kan du förklara lite bättre för jag fattar inte så mycket plzz hjälp mig jag är miley´´s största fan!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. shit vad bra ide´jag ska vara med !! älskar bloggen !! :D

    SvaraRadera
  3. sak försöka hinna med det ja med :)
    vore GRYMT! tack för att detta tipset finns (y)

    SvaraRadera
  4. kan du lägga ut videon på youtub????

    SvaraRadera
  5. När lägger du ut videon på youtube? ;)

    SvaraRadera
  6. jag har en :) mileylovecyrus.bloggplatsen.se

    SvaraRadera