måndag 18 oktober 2010

Svar på kommentar!

'' Ska man skika ett brev till dig eller ska man söka upp dig på msn och skriva till dig asso kan du förklara lite bättre för jag fattar inte så mycket plzz hjälp mig jag är miley´´s största fan!!!!!!!!!!!!'' - Anonym

Svar: Man ska skicka ett mail till mileycyrussweden@hotmail.com. Du kan skriva en hälsning till Miley, göra en bild i ett redigeringsprogram, rita något eller spela in en video!


----
Tack till alla kommentarer och många skriver till min mail att detta är en jättebra idé! Många Miley-bloggar stöttar detta och samarbetar. Jättekul! Vilka ideér man får när det är 01.00 på natten. Haha :)

1 kommentar:

  1. Hej detta är miley cyrus största fan:) Jag vill bara säga att din blogg är mycket intressant och diggar headern sjukt mycket

    SvaraRadera